fredag 13 mars 2009

Lite grann besviken...

... är jag på att jag har en "tröttdag" idag. Har kört en klient till en flygplats och det tar på krafterna att köra bil har jag märkt, är helt färdig efteråt. Jag som hade laddat för att åka till Nettan o nu vill jag helst av allt lägga mig ner o sova tills imorgon...
Men de kanske går över när jag fått i mig lite rödvin! Nu ska jag gå o försöka göra åt mitt utseende. Ögonen hänger o blek o glåmig är jag. Ingen snyggTina i sikte så långt ögat når...


Exakt så här trött är jag nu... Ingen vacker syn vill jag lova. Ser ut som ett lik o känner mig också som ett. Men de ska jag snart ändra på, iaf utseendemässigt. Känslan kanske blir densamma.
Efter ett tappert försök med lite smink så blev det ingen större skillnad, men de får duga... Slut med bloggandet för idag.

Trevlig fredagkväll!!!

2 kommentarer:

  1. Tjena tjejen ! Fin blogg har inte bloggat på två veckor tror jag det händer lite för mycket. Kanon blogg ! Oroar mig ständigt för dig. tänkte höra om du har några ider om musiken som ska spelas på kvällen? kramar

    SvaraRadera
  2. Tack gumman. Hmm, jag ska fundera på det men gamla godingar brukar va bra för då kommer alla igång lite lagom. O så lite lugn musik som bakgrundsmusik behövs kanske vid ex. maten eller fika... Kram.

    SvaraRadera