tisdag 17 mars 2009

Dagens bästa/sämsta.

Dagens bästa va när Anna på Stenbäcken mötte mig o sa:- Du är här hos oss alldeles för lite Tina, vi blir så glada av att se dig. Jag blev så överrumplad och glad att jag tappade fattningen och det har jag levt på hela dagen.
Att mitt TSH-värde va bra är såklart också en glad nyhet. O så att Nettan har hittat till min blogg. Nettan är och kommer alltid vara en av mina bästa vänner även att vi inte träffas ofta. Du är som en syster nettaplätta!

Dagens sämsta är definitiv alla kattskitar jag hittat på gräsmattan idag varav Felix trampade i en av dom!!!

2 kommentarer:

  1. halli hallå! skönt o höra att det går åt rätt håll, har du tid någon dag o prata om va musik som skulle passa ? to the party..:)
    vore så tacksam för min hjärna är överbelastad
    kram/marina

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte fråga om vi kan ses imorgon. Men jag hör av mig på ett smidigare sätt än detta sen. Kramar!

    SvaraRadera