onsdag 25 mars 2009

Lite ledsen och sårad

Är de jag som är känslig? Eller va ä de om? Det finns någon jag har svårt att komma överens med som slänger ur sig saker som gör att jag känner mig ganska dålig. Jag försökte bita ifrån idag men det gick inte in att jag inte ville bli överkörd. Personen fortsatte o la istället i en högre växel. Jag blir så irriterad på mig själv att jag tar åt mig för jag tycker nog att jag har ganska bra självkänsla nu för tiden. Jag vet att jag duger och att jag är bra som jag är. Jag försöker att alltid va snäll och att ställa upp men det kanske inte är den bilden andra har av mig. Åtminstonde inte på jobbet.

Men de e bara o bita ihop o komma igen. Jag blev på bättre humör efter att jag pratat med pappa och fick lite annat att fokusera på när han berättade att han förmodligen har magsår igen. Ja du pappa, Anders fick vatten på sin kvarn när jag berättade att du fått det nu sedan du slutade snusa. Han kommer ALDRIG sluta snusa nu.

Jag fick en rolig historia via sms av min kära sambo förut som jag lägger upp senare om jag hinner.

3 kommentarer:

  1. Åh tack för din kommentar för jag hade tappat bort dig med!

    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Mor och jag skickar en kram till dig.. Och hälsa gubben att han kan allt sluta snusa ändå..ler Kram Jenny och Margaretha

    SvaraRadera
  3. Ja jag är ju inne¨på 3:e pappan och det svider lite i själen faktiskt. Blev en liten kris där ett tag.

    SvaraRadera