måndag 16 mars 2009

Nu vill jag ha besked!

För de första vill jag ha besked på om jag har cancer eller inte. Svåra cellförändringar får mig att rysa men jag vet att det är vanligt även att det inte alls är lika vanligt som vanliga cellförändringar. Är lite trött på alla som jämför när de har har haft lätta förändringar som går över av sig självt. Jag har svåra förändringar som ska opereras bort. Inte roligt!!!

För de andra vill jag veta vad mina sköldkörtelprover jag tog förra veckan visar. Jag vill ha högre dos så att jag blir mitt rätta jag igen.

För de tredje vill jag veta om jag är en av de uttagna till intervju till de två tjänsterna jag sökt.

För de fjärde vill jag veta hur utredningen av Idioten jag anmält för bedrägeri går.

Det är bland de värsta jag vet att vänta!!!








3 kommentarer:

  1. Ha ha nu gick d. Skönt o höra dig lite förbannad då känns det som du e stark ....

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner mig lite förbannad! Har varit de lite på jobbet oxå. Mne jag har mått ganska bra sen jag kom hem från jiobbet, de va länge sen. Konstigt, Anders jobbar sent men de kan väl inte ha ett samband ;-).

    SvaraRadera