onsdag 11 mars 2009

Ikväll tittar jag på...



...kanal 3 kl.22. Ett progran om Cannabis. Ofta får jag debattera om Cannabis med klienterna. Är de farligt eller inte? På vilket vis är de farligt? Är de drogen eller omständigheterna som drogen skapar som är farliga? Alkohol är inte ett dugg bättre rent kroppsligt men det kanske inte leder till kriminalitet i samma utsträckning iom att det är tillåtet med alkohol. Alkohol är ett helvete för kroppen och tar död på de viktiga fetterna vi måste ha i hjärnan, detsamma gör cannabis. Men det råder många olika meningar om detta så de ska bli intressant att se det här programmet. Kanske har jag en annan syn imorgon. Njaaa, tveksamt. Jag har sett hur man ser ut när man har en haschpsykos... det ser inte alls roligt ut, o den kan sitta i HELA livet och man kan få det FÖRSTA gången man provar det ELLER när som helst efter det.
Sen ska jag sova, förhoppningsvis gott i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar