torsdag 12 mars 2009

Godnatt cybervärlden!

Nu ska jag upp o pussa på barnen en sista gång för ikväll. Imorgon ska jag ladda för att träffa gamla härliga tjejkompisar, underbara Nettan har bjudit mig och jag ska dricka vin! De har jag inte gjort sen vi va i fjällen (druckit vin alltså) o de va 8 veckor sen! De ska bli så attans roligt o jag hoppas att jag kan dricka bort min trötthet (inte så troligt men värt ett försök...eller?).

Imorgon ska Anders hämta de där jädrans bänkskivorna så i helgen kommer det förmodligen hända lite eftersom spis/ugn o fläkt står i köket o väntar på att sättas på plats!

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Hej Tina, jag vill att du mailar mej på min mail. enlunch@hotmail.com / ps ta bort denna kommentar efter så ingen kan läsa,,,,vi har lite och planera framöver/ Anna Henriksson

    SvaraRadera