onsdag 18 mars 2009

Fullt av vårkänslor!

Så fort jag slutade jobbet idag så åkte jag o barnen till mormor o morfar. Pappa följde med o kolllade nya bänkskivor, vi får väl se vad som händer med de där.

Vi passade på att äta vårens första glassar. Jag har hittat min favorit genom tiderna, "Nogger mint", mmmm smakar ljuvligt. Sen fick vi förståss mat, dillkött, oxå det smaskens. Felix somnade på soffan, han är rätt så självständig för är han trött så går han helt enkelt och lägger sig och det gjorde han idag. Då passade jag på att titta igenom mormor o morfars gamla fotografi, väldigt intressant att se hur mormor o morfar såg ut för ca 70 år sen.

Jag o Evelina tog en tur på morfars moppe också. Kalllllt!!! Evelina har inte ännu blivit för stor för att krypa upp i morfars knä, skönt. Jag tror nästan att morfar myser ännu mer än Evelina....














Nu ska jag fixa kvällsmat o sen ska jag titta på ett program jag avskyr egentligen, Rent hus. Jag tycker tanterna är hysteriska men av inslaget jag har sett bara MÅSTE jag se om det är sant att det är så smutsigt.

1 kommentar: