torsdag 12 mars 2009

What a great day!!!

Den här dagen har varit helt fantastisk. Jag har haft så roligt på jobbet. Vi har skrattat och busat och gett varandra lite lagom syrliga kommentarer och idag kändes det som att vi va ett kanongäng som jobbar ihop. Klienterna höjde på ögonbrynen både en och två gånger coh undrade om vi hade blivit "dumma i huvudet". de bjuder vi på, eller hur?!! Tack igen framförallt Annesofie, Stefan och Håkan!!!


O när jag kom hem idag hade jag fått e tt brev, ett ganska tjockt brev. Lika spännande varje gång och det händer ju inte ofta( typ en gång om året ). Jag började fundera på vem som skulle gifta sig mer än Marina för de va inte hennes handstil. O så va det från min Malin!!!

Ett jättejättefint kort med fint innehåll som gjorde mig jätteglad. Tack underbara du. Du har rätt i att jag nog behöver lite uppmuntran. Va omtänksam och fin du är. Som sagt, vi är lika knäppa du och jag och tänker ofta likadant.
Vi åker iväg o hittar på något roligt du o jag!!! För de e bäst att vi är själva för det blir alltid galet när vi kommer ihop. Minns Lindex - Cubus sist vi sprang på stan (herregud, va tänkte expediterna när jag gick ut med skjortan osv???). Minns med skratt när jag i Linköping provade "kjolen" som visade sig vara ett linne. Ja herregud va roliga fadäser vi har gjort.
Massor av kramar till dig min vän, ja finns för dig också. De vet du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar