lördag 21 mars 2009

Nyss hemkommen från jobbet

Har jobbat sedan igår eftermiddag o har haft en fin, lugn, skön fredagkväll med härliga tjejer o killar. Har dock sovit uselt pga urladdade telefoner som legat o pipit, kunde inte hitta vilken av alla telefoner de va så de va bara o gilla läget. Men jag måste ändå ha somnat för jag hörde inte när Securitas gick igenom lokalerna i natt.

Nu har jag ätit frukost med familjen, nja, Evelina är hos pappa M så hon fattades förstås, så de blev en frukost UTAN syskonbråk. De va meningen att jag skulle åkt till fina marina och ätit nybakade bullar snart men känner att jag måste ta vara på tiden här hemma i de vackra vädret. Ska hjälpa till att bära in ved och klippa lite buskar och sånt där härligt man får vårkänslor av. Vi tar en sväng imorgon istället och gumman:- Jag tar med fika!

Nu måste jag ut i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar