lördag 28 mars 2009

Nu är allt i sin ordning igen

Nu är Anders hemma igen, så nu kan jag slappna av.
Barnen o jag va o storhandlade förut och så åkte vi till mamma o pappa för evelina ville se deras nya möbler och så va hon mormor och morfarsjuk som hon kallar det. Jag kläckte väl ur mig nåt om att jag inte hade råd att äta ute och att vi va hungriga så vi skulle åka hem ganska direkt. Om man känner mina föräldrar så vet man att det är "farligt" att säga så. Pappa erbjöd sig direkt att bjuda oss på pizza. Tack så jättemycket mamma och pappa, ni är fantastiska.

Nu ska vi dricka te och slappa framför tv:n. Jag är lite sugen på att hänga med till Pumpen men jag känner mig lite hängig. O så älskar jag att bara vara hemma o ta det lugnt med bara familjen. Helt kravlöst, bara va som jag vill och göra vad jag vill.

Trevlig lördagkväll! O du, glöm inte Earth Hour kl. 20.30-21.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar