måndag 23 mars 2009

Måndag.

En intensiv dag idag. Visserligen är allting relativt och det finns nog många som tycker jag har haft det lugnt. Jag har haft fullt upp på jobbet från att jag kom till att jag gick hem och det kändes riktigt bra. Har blivit kommunalare nu oxå, bytt från Livs till kommunal. Det va på tiden!

När jag kom hem låg evelina o sov o felix somnade bums på soffan. Vi som skulle till Lukas o Marina. Men jag la mig o läste lite reklam och...somnade. Vaknade av en sticksig men härlig skäggpuss (Anders sparar SKÄGG, ser vedervärdigt ut men han är fin ändå). Sen va de bara o samla ihop oss och åka till Lukas med familj. Jag tror vi fick lite sagt även att barnen avbryter oss mer än de leker. Efter ett par timmar åkte vi hem och nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen och sen blir det snarklådan.

Jag funderar på att gå upp en timma tidigare imorgon bitti o ta en promenad innan jag väcker barnen, den tanken har funnits ett tag. Tror ni jag lyckas??? Ni tror på mig, visst!?

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar