måndag 10 januari 2011

Är de möjligt tro?

Jag har en bror i Spanien, 15 minuters resväg från Benidorm. Han tycker att vi ska komma dit och det tycker jag också. Dels för att träffa honom och dels för att smidigt kunna ta sig nånstans (de gör ju inget att han bor i Spanien). Jag törs inte åka utomlands själv med Evelina, jag är feg. Så de passar ju perfekt att få bo hos honom. Frågan är om jag hinner spara ihop pengar... tänk va härligt att kunna ge detta till Evelina i födelsedagspresent :-).

5 kommentarer:

  1. kolla för jag tror dom flyger från kalmar till sydspanien också"morfar"

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, gud vad mysigt ni skulle ha det! Hoppas verkligen att du får till det så ni kan åka!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Lyxigt att ha en bror utomlands...de skulle man ha! Håller tummarna för att ni kommer iväg! Alltid härligt att komma ifrån vardagen lite :)
    /mel

    SvaraRadera
  4. Ne gud så roligt!! Vilken födelsedagspresent!

    SvaraRadera
  5. hoppas verkligen det blir så gud va skönt de skulle va.(evve)puzz

    SvaraRadera