lördag 22 januari 2011

Hur ser det ut hos er???

Har idag försökt hjälpa till att göra en header åt Linda för den jag gjorde blev suddig även att den i mina dator i PS ser jätteskarp och fin ut. provade fram och tillbaka och provade den även på min blogg. Gjorde ca 10 olika stycken i olika format men inget funkade så jag la ner det, tyvärr.

Men tror ni inte på fan att MIN header nu är suddig, jag ser pixlarna och jag är så frustrerad över att bilden i min burk är bra men är suddig på bloggen.

Kan de va BLOGGER som har problemet!? Hur ser min header ut hos er?

2 kommentarer:

  1. Den är lite suddig här också, men jag vet att den inte var det i går! Jag kollade sedan jag läst i kommentarerna om att du gjort en till den tjejen! Och då såg man klart och tydligt din adress i header, men det gör jag inte nu! ;-(

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, texten är suddigare men jag tycker bilden är klarare än min. Tack för att du la ner sånt arbete och hjälpte mej. Jag ska försöka lite själv men jag har ju inte photoshop, bara ett program som heter Gimp och där kan jag inte lägga upp bilder =(

    SvaraRadera