måndag 31 januari 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Idag hade jag planer. Jag hade lagt upp ett tajt schema på jobbet och att jag skulle klippa mig efter det och sedan åka på ljusparty. Men ICKE. Evelina är hemma och kräks. Hon är faktiskt hemma ensam nu, jag hade svårt att avboka och hon sa att det var okej. Men samvetet hänger där och gnager, även att hon är elva, snart tolv, så är de rätt skönt att ha mamma när man inte mår bra. De minns iallafalla jag från när jag va liten! Så nu är jag väldigt ambivalent.... Ska jag klippa mig eller ska jag åka hem. Det är ju bara två timmar tills Anders kommer hem. O nu sitter jag här och slänger bort lunchen på att vela hit och dit istället för att vila skallen.

Jaaa, ska tänka en stund till. By the way! Fan va de känns gutt att ha bestämt mig för att hoppa av Facebook!

4 kommentarer:

  1. Ja det är en pina att lämna barnen. Madde fick en allergichock förra året och egentligen fick jag inte vara hemma eftersom hon är över 12år men jag ringde vårdcentralen och fick ett läkarintyg så då funkade det.
    Barnen behöver sin mamma när de inte är ok, så vad gör man när de fyllt 12år...
    Hälsa henne från oss att hon ska krya på sej!

    SvaraRadera
  2. grattis till ett riktigt bra beslut,för varför delta i något som inte känns bra,men håll kontakten med anja över bloggen

    SvaraRadera
  3. Pappa: Jag vet inte om hon tittar in här? Hon har adressen men vet du, jag ska skicka den till henne i ett separat meddelande :-).

    Ja det känns skitskönt för nu har jag bestämt mig. Herregud, jag är allergisk mot att känna mig "beroende" av saker. Det värsta jag vet!

    SvaraRadera
  4. Bra ju att det känns bra att du bestämmt dig:-) Håller med dig i dina tankar angående fb...... har ju nästan blivit beroende :-(. Hoppas dottern kryar på sig <3 kram Monica S

    SvaraRadera