söndag 16 januari 2011

Bowser Bowser bowser!

Vet ni vem Bowser är? Det är det fula jäkla monstret i super mario. Felix är besatt av Bowser, besatt som i
B E S A T T. De finna många olika bowsrar o jag tror Felix har koll på varenda j**el. Jag är sååå trött på dessa bowsrar. Jag ska leka att jag är en bowser, Sally ser ut som en Bowser, om man åker till egypten så bor de Bowsrar i pyramiderna för så är det i spelet, han till och med drömmer om Bowser, igår hade Bowser gjort spår i isen... Allt handlar om Bowser!

Fan, gå o lägg dig Bowser, flytta in nån annans hjärna och låt min son vara!

2 kommentarer:

  1. en sån skulle jag ha tattad på ena skinkan"morfar"

    SvaraRadera
  2. Hahaha, lätt att det blri så. Som Henrys systers barnbarn som har dinosaurier på hjärnan, ALLT handlar om det han har till och med hittat på en egen som är FARLIGAST av alla. Blommosaurius heter den! :-D Fint namne på en farlig best!

    SvaraRadera