torsdag 13 januari 2011

Trött

Ja jag är trött som bara den, som så många andra. Hur mångas procent skulle uppge att dom INTE är trötta den här årstiden, inte många tror jag. Kanske 20/80 skulle jag gissa på. Vad tror ni?

Men jag haltar mig fram, gnäller en gång ibland men inte alltid så de hörs. Jag ska prova att äta Rosenrot, efter att ha fått samma rekommendation två gånger igår så kan de va värt ett försök. Jag är nöjd över att jag tar mig till jobbet och att jag ändå har humöret uppe så pass som jag har. Bra gjort tiniz *klappar mig på axeln*.

Jag har lunch nu, men nu ska jag:  Jooobba jobba joooOOOoobaaa!

Kul förresten att jag inspirerar andra att kopiera saker från min bloggdesign. De måste ju betyda att den är hysat snygg :-).

3 kommentarer:

  1. Ja fasen denna tiden är man alltid trött!
    Jag satt och kämpade påväg till jobbet i bilen igår, ögonen gick i kors. Å då var ändå klockan 15:00! Tröttheten går aldrig ur kroppen..

    Jag vill ha VÅR!! :)

    SvaraRadera