onsdag 26 januari 2011

Vad gör jag?

Ikväll gör jag kanske ännu fler frallor för de gick åt som smör i solsken både igår kväll och i morse!
Imorgon kväll ska jag mysa lite extra med Evelina som åker till sin pappa på fredag.
På fredag myser jag med min karl lite extra, bara för att jag älskarn.
På lördag får vi gäster minsann, då ska vi få till en trerätters!
På söndag päser vi och längtar efter evelina som kommer hem. Dessutom ska jag till en vännina (shit, hur gammalmodigt lät det- väninna) och prata om den stundande klassträffen. Det är TJUGO år sedan jag slutade klass 9A.

För övrigt så har jag en inre dialog om hur jag ska hantera allt omkring mig! Jag får inte fingrarna ur att ta tag i saker som måste tas tag i. Spark ma i aschört nån!!!
Jo då, det känns som att jag har läget under kontroll ;-).

1 kommentar:

  1. ta det lugnt det som inte blir gjort idag,kan vänta till i morgon

    SvaraRadera