måndag 17 januari 2011

De rycker i mej!

I flera dagar har jag varit på G. Jag tycker min blogg är dyster. Mörk, grå och dyster. Men jag vet ju att många av er tycker att den är fin som den är. Men snart, det är nära nu. Snart ändras den, men headern får vara kvar. Ja vi får väl se vad som händer. Eller tycker ni jag ska låta den va? Jag tror inte det hjälper för jag vill att man ska känna värme när man tittar in till mig (de gör man kanppast nu), men vill ändå ha en harmoniskt, stilren blogg utan massa plottrigt tjafs. Ja den som lever får se!

2 kommentarer:

  1. väntar med spänning på det som komma ska ,jag vill också ha"morfar"

    SvaraRadera
  2. Vi ska fixa en blogg till dig pappa. En jakt och fiske och barnbarn- blogg :-).

    De vore ju synd om du inte hängde med i internetvärlden, så klart du ska ha en blogg o vi säger inget till mamma ;-). Hahaha *skojar*.

    SvaraRadera