tisdag 18 januari 2011

Men för fan SKÄRP dig Tina!

Lunchen tog håll på bubblan. Jag fick ett skrattanfall som inte är av denna värld.

Ena kollegan frågar mig vad Janne sa (Janne sa "hitta"), när jag ska upprepa detta till kollegan svarar jag, ja gissa... byt ut första bokstaven i ordet hitta mot F. Men jeesees, jag med mina felsägningar! Jag vräker ur mig ett könsord mitt i matintaget och minerna är oslagbara. Men vi tre fick en fantstikt skrattattack som till slut gick över. O nu mår jag bättre än på flera veckor!

Mina kollegor är underbara, de är i samma ålder som mina föräldrar så det spelar bevisligen ingen roll hur gammal man är om man ska ha roligt ihop, och humorn.... den går inte av för hacker!

1 kommentar:

  1. Inte mycket som går upp mot ett riktigt gott skratt! Mer sådant vill vi ha!

    SvaraRadera