måndag 10 januari 2011

Ny dag nya tag

Det blev att stanna hemma en dag till, av anledningar jag inte tänker berätta här. Jag känner av förkylningen ännu och har molvärk i ena örat men det va inte enbart därför jag blev hemma idag. Men nu pratar vi inte mer om det!

(Wooow, just precis NU släppte locket för örat som jag haft sedan i tisdags förra veckan, undrens tid är inte över. Jaja, nog om det också).

Felix tjatar om att spela Wii så jag får väl slänga mig i soffan hos honom och möka ner mig under filten och smutta på en varm kopp te... Det är väl så man ska göra när man är hemma pga sjukdom, tvättmaskinen är redan igång och i övrigt är nog det mesta redan gjort. Tror att Sally ätit något olämpligt för hon spyr galla, lillstrumpan, hon ser så skamsen ut när hon kräkts. Vi kan va skamsna ihop, Sally och jag. Nu väntar möket och böket under filten. Tjingeling.

1 kommentar:

  1. så bra då hör du vad pappa och mamma säger,sally hon skulle nog ha munkorg som bara togs av när det är riktig mat servevad,ha det bra "morfar"

    SvaraRadera