tisdag 18 januari 2011

Kärlek och gemenskap.

En spillevink på en klipphäll i Varberg.
Mormor och Evelina, ett fantastiskt fint kort.
I drömmarnas värld, njuter av naturlivet.
Grönt är skönt.
Vi hittade värsta kantarellstället. Titta i vänstra hörnet, det va bara en bråkdel av alla.
Sally tar sig en tupplur i gammelhusses knä.
The poser.
Här ska det sågas ved minsann!
Kall och ynklig efter ett kvällsdopp.
Tjejtrion tog en tur i skogen.

Ja de här fotografierna är väl kanske inte så roliga att titta på för vem som helst. Det är ju kanske mer angeläget för mina nära och kära. Men fina härliga bilder är det. OM jag ska sätta ord på en känsla jag känner när jag ser de här fotografierna så måste de bli två, för jag kan inte säga ett. Kärlek och gemenskap.

(Pappa och mamma, hoppas det inte gjorde något att jag lånar dessa foto. Jag kunde helt enkelt inte låta bli när jag såg alla fina foto från er kamera när jag gjorde mitt åtagande och skickade de andra bilderna, du vet.)

2 kommentarer:

  1. nej det gjorde ingenting bara kul att dom kommer till glädje för mer än oss,det är sådana stunder som etsar sig fast på näthinnan,hoppas det kommer flera sådana gemensamma stunder med er och våra gemensamma bekanta,tack seved och anja för en underbar kväll vid kållemålasjön,med god mat och dryck

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, de andas kärlek och gemenskap.Tycker det är jätteroligt att se även om jag inte är nära och kära ;-D
    Det luktar naturliv. Härliga kort!
    Kram!

    SvaraRadera