lördag 8 januari 2011

Hjortronlikör som förkylningsmedecin?

Ja idag ska jag köra på den varianten, många brukar säga: Ta en whiskey, de hjälper mot allt. Ja visst men jag kan inte ens lukta på denna egendomliga stinkande brygd innan jag känner kväljningarna så att ta en smutt av detta är otänkbart.

Nej ikväll blir det att prova min hjortronlikör jag fick av svärmor när jag fyllde år i november. Den doftar iaf gott. hoppas den rensar lite i min förkylningshjärna. Och ja... syrliga kommentarer om min hjärna mottages tacksamt, jag bjuder på det :-)!

3 kommentarer:

  1. Är det ditt kort?
    Ser du att glaset ser ut att sväva? Läckert!

    SvaraRadera
  2. Fat det kanske är meningen, är det någon som håller i glaset utan att det syns?

    SvaraRadera
  3. Jag såg det när du sa det, men det står stadigt på bordet vad jag vet ;-). Förstorar man bilden så syns det :-). Men de såg ganska häftigt ut faktiskt!

    SvaraRadera