söndag 9 januari 2011

Man blir aldrig för stor för lite tv-spel...

5 kommentarer:

  1. Hahaha vad roligt1 Jag sitter precis och spelar 8-bitars Super Mario på datorn. Har en USB-dosa till och med så det är precis som att spela gamla spelet! Super Mario Bros och Super Mario Bros 3 är det som spelas här just nu!

    SvaraRadera
  2. Kan ju inte låta bli:
    http://monicaivarsson.bloggspace.se/849857/En-vanlig-kvinna/

    Kolla länken, mitt sjätte inlägg som bloggare för 2 år sedan!

    SvaraRadera
  3. Men så härligt! Vi är wätt lika du o jag! Det är så svåååårt att slita sig när man är så där hiiiimla nära o klara en bana.

    Men nu har vi klarat det, heeeela mario brosspelet på Wii. Men nu har vi börjat om med målet att samla alla pengar grundligt :-).

    Himla roligt inlägg på Bloggspace, tummen upp för oss (o-)vanliga mammor!

    SvaraRadera
  4. jag tycker också det är kul,men felix tycker inte jag kan"morfar"

    SvaraRadera
  5. Tvärtom pappa så tror jag att Felix är lite impad av dig :-). Inte alla morfarer som spelar Wii minsann! Inte på det sätt du spelar iaf, hahaa!

    SvaraRadera