söndag 9 januari 2011

Nere

Känner mig riktigt nere. Blir så här ibland. Är besviken på vissa människor som betytt mycket för mig. Känner mig sorgsen och lite överkörd, utnyttjad och osynlig. Tur att jag har min härliga familj inkl. mor och far.

Jag är trött på att lyssna, de gör jag på jobbet o har gjort privat i något som känns som evigheter. Jag vill höras på, vill inte analysera. Har jag förändrats så mycket och är det mig det är fel på? Jag tycker om mig själv men börjar undra vad problemet är. Låt mig vara en vanlig tina, prata gärna om väder,gardiner och matlagning. Jag är en full container och behöver tömmas och städas, det går inte att komprimera mer. Det är fullt av jobbet och framförallt mina egna tankar.

Förmodligen är det mitt eget fel att det är fullt, det är en roll som tagit över mig och mitt jag, att lyssna och försöka komma med goda råd. Nu har de tagit stopp, jag har inga goda råd. Däremot behöver jag kanske dina.

Nu ska jag försöka sova. Gonatt underbara.
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

  1. hej du ska inte analysera så mycket,dom eller de som du känner dig trampad av ska du säga upp bekantskapen med,för det går ett tag sen är det samma skit igen.jag vet att livet är ganska inrutat med arbete,arbete arbete,famileliv.och nöjen ibland.men så lever nog flertalet av oss det är bara en liten klick som tycker sig ha allt,men jag tror inte dom har gemenskapen av goda vänner och arbetskamrater.GÅ DIN VÄG OCH TROGET VANDRA;SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA.ha det bra och hör gjärna av dig om det jävlas,vi finns här mor och far

    SvaraRadera
  2. Du är klok pappa, och jag vet att det är precis som du säger. Jag är på gång nu, jag ska reda ut det som gör mig mest besviken och frustrerad. Det får bära eller brista, jag har inga anledningar till att dalta mer med just den punkten.

    Det ordnar sig som alltid! Jag vet att ni finns, tur är det :-). KRAM.

    SvaraRadera
  3. stå på dig, annars gör någon annan det!
    DU HAR OXÅ RÄTT ATT MÅ BRA, BLI LYSSNAD PÅ etc

    kram till dig Tina

    /nettan

    SvaraRadera