lördag 22 januari 2011

Fattar ingenting.

Så HÄR ska den för F*N se ut!!!
Nu har jag provat ALLA mina gamla headrar och ALLA  är skarpa och fina tills jag lägger in dom i gadgetrubriken. Då behöver man glasögon med skärpa 100.0 för att se konturerna på min header. Jag är så arg, frustrerad och besviken för jag va så in i helskutta nöjd med min blogg.
Men jag kan inte få bort suddigheten, den är där för att stanna. Jag får göra en ny blogg för jag vill ha en header!!!

Uppdatering: Jag gjorde en ny blogg och provade med den. Men fy fan, det blir likadant där. Jag har små monster i min datorjä*el!

5 kommentarer:

  1. Men är det blogspot det är något krångel med då? Ge det ett par dagar så kanske det ändrar sig! jag är mest irriterad på att jag måste fylla i min uppgifter varje gång jag skickar en kommentar!!! Förut så räckte med att klicka på Google-konto så kom mina uppgifter upp!

    SvaraRadera
  2. Skulle stå "Men OM det är blogspot..."

    SvaraRadera
  3. Vad skumt..Och framförallt irriterande..Annars måste jag säga att du har en jättefin blogg...

    SvaraRadera
  4. Du monica.... Är de något som ändrats hos mig ang. krånglet med att kommentera? Jag förstår vad du menar! Jag tror jag har fyllt i att man inte ska behöva fylla i koden, behöver man det?

    När jag kommneterar hos dig behöver jag aldrig fylla i e-post utan precis som du säger räcker det med Google-konto. Om jag inte varit utloggad emellan.

    SvaraRadera
  5. Trist att det ska bli så. Nu när jag lägger upp annan header hos mej så funkar det, ialla fall ser det bra ut hos mej=)

    SvaraRadera