onsdag 5 januari 2011

Trevlig trettondagsafton


Själv är jag förkyld och fick stanna hemma från jobbet idag. Fryser och allt de där som hör till så det blir en lugn trettondagsafton, hade visserligen inte planerat för något annat heller.

Har passat på att träna på att fota blommor i närbild, SVÅRT! Men jag blev ganska nöjd med detta ovan, hade bara velat ha lite mer fokus på pistillerna. 
Du Locknetoka, hur gör man för att få copyright på sina foto? Jag hittar inte det tecknet på tangentbordet och jag tycker det ser ganska coolt ut.

Visst blev de ganska fint fotot? De tycker i allafall jag :-).

3 kommentarer:

  1. Jättefint kort!
    Det finns flera sätt att få fram ©. Ett par av dem är att hålla ner ALT tangenten och trycka 8888. När du släpper tangenterna så kommer © fram. Du kan även hålla ner ALT och trycka 0169. Voilá, där har du det!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Blommor andra växter är ju så vackra och därför så himla roligt att fota. Kolla min länk här från i somras! Jag fick lite aha när jag såg ditt kort, även om din blomma är röd och min vit!
    http://locknetoka.blogspot.com/2010/08/mysko-blomma-i-rabatten.html

    SvaraRadera
  3. du får följa med i morgon och fota blommorna under isen,det ser jättebra ut"morfar"

    SvaraRadera