lördag 1 januari 2011

Frustreraaaaad!!

Nu har jag äntligen, ÄNTLIGEN min systemkamera. Jag är så nöjd. Har lyckats ta iaf ett par bra kort o ville finjustera lite i ps, är som ett barn och längtar efter att få till de där riktigt bra bilderna. Men då går det inte o få över fotografierna från minneskortet.... Oerhört irriterande, kanske måste jag formatera om kortet? O då försvinner alla bilder från igår. Inte kul!
Tyvärr följde ingen USB-kabel, nästan ett måste att ha en sån för att föra över foto.


Jag får väl gå ut i ta lite fler fotot istället och stå ut med att vänta med att föra över fotona tills jag har en USB-kabel. Tjoho!

2 kommentarer:

  1. Åh, kul, kul, kul med en ny kamera. Och grattis till den!! Men verkligen, följde det inte med en kabel? Låter ju jättekonstigt tycker jag. Du har kollat igenom hela kartongen riktigt?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Men du vad är det för minneskort i den? Jag har en minneskortsläsare med USB-uttag och tycker att detta fungerar bättre än kabel. Tänkte att om du ändå måste köpa endera så kanske det är bättre att köpa en sådan!

    SvaraRadera