tisdag 4 januari 2011

Ett försök att vara kreativ...

Närbild av kyrkans smidesgrind


Jag har inga möjlighter att ta de där fotona jag skulle vilja ta, de som kommer upp i huvudet när man har häcken fullt av annat. När jag kommer hem är de becksvart och timmarna är få. Hoppas få lite tid i helgen, måste läsa på lite mer också , om slutartider m.m m.m. Men en sak är säker-  jag tycker det är jäkligt svårt att få bra bilder i mörkret utan stativ och utan att använda blixt. Nästa sak på önskelistan!

1 kommentar:

  1. Tycker du har fått till bra kort i mörkret!
    Men du har rätt, det är lite trixande och många kort blir det för att få till 1 vettigt! Jag har nyss efter 1 år!!! kommit på tips inför mörkerfotandet! Så vi har nog mycket kvar att lära. Men visst längtar man till ljuset!!!
    Kram!

    SvaraRadera