torsdag 13 januari 2011

Vem vill inte ha VÅR!?

Nu börjar jag också få rejäla "vårlängtningar". Va är de för ett jädrans land vi lever i? Mörker, mörker, mörker... Ska banne mig leta upp statisktik på eventuella soltimmar de sista två-tre månaderna. De måste va som en fis i universum!

Vattna våra nyplanterade rabarber som "mannen i huset" av misstag grävt upp.

Zekis (fettot) o Evve myser i vårsolen.

Felix och morfar tar en vårtur på havet *längtar*.

Strömmingsfiske, Felix älskar strömming.

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga kort, men jobbiga då de får en att längta. Och eftersom det är så himla långt kvar till sommaren så är det nästan en pina att titta på dem!

    SvaraRadera
  2. det är cirka 2 mån till vi får sätta båtarna i sjön,3 mån tills vi planterar ,och strömmingen går till,4 mån tills gögen gal,5 mån till midsommar sedan vänder det igen,sluta aldrig att förundras.jag tycker det är jätteskönt nu när det är myggfritt ha det bra alla ni,"morfar"

    SvaraRadera
  3. Gratti till Felix på hans dag i dag!!!
    Kram!

    (Locknatoka)

    SvaraRadera
  4. Åååå tack Monica!
    Av en händelse såg jag det på tv när jag höll på att ta på honom kläderna i morse, har otäckt dålig koll på detta med namnsdagar. men, nu har han beställt tårta så det får de la bli i kväll :-).
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Jag har det ju inlagd på bloggen, dagens namn, annars skulle jag aldrig komma ihåg / se vilka som har namnsdag!
    Det blir gott med tårta!

    SvaraRadera