onsdag 26 januari 2011

Öronproppar i munnen

Somna somna somna... Fort, somna då. SOV.Ghaaaa.... Nu börjar det. Stånk pust o stön o allra värst- de där förbannade PYSljuden som följs av andningsuppehåll. Det borde va lag på att operera bort SNARKljud.
Aaaah, nu kör de igång igen..... Å heeej o hå nu lyfter taket. Har nog funderat på öronproppar minsann. Men om jag hade ett par nu skulle jag nog..... Ja rubriken talar för sig självt. Jaha, nu åkte min armbåge av ren reflex in i Anders arm. Sådär ja, nu måste jag somna inom typ... Skulle tippa på att jag har tio sekunder på mig. GODNATT!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Hoho... tror du och min karl kan ta varandra i hand :) JAG snarkar och håller på när jag sover.
    Har en massa konstiga pip/kvävljud för mej, så först blir han förbannad på mej, buffar och får mej tyst. Ja då kommer inte min andning igång igen utan han ligger och måste vänta in så jag inte har för långa andningsuppehåll.. Ett heltidsarbete minsann.. ha ha..

    Kan tilläggas att han HAR öronproppar!

    SvaraRadera