söndag 9 januari 2011

Fågelkvitter

Ja hör och häpna.... Anders hörde en fågel kvittra på morgonen.
Vet inte vad som gör mig mest glad eller häpen... Att fågeln kvittrade vilket ger mig lite vårkänslor eller att Anders hade det sinnet så pass öppet så att han hörde det. I am impressed! Anders går oftast i sin bubbla annars....

Idag har vi kastat ut, nej, NER granen i källaren. Så himlans skönt! O jag har orkat städa idag för den där lilla likören gjorde lite bättring med min förkylning. Men de är fortfarande svårt för hjärncellerna att ta sig igenom de tilltäppta kanalerna där uppe.

Ja du Locknetoka, det vet i tusan om de blir nån lada idag.... Det ser inte positivt ut. Men jag säger inte defitivt att det inte blir nån lada ännu :-).

1 kommentar:

  1. jag tror det var byxgöken anders hörde,ha ha ha "morfar"

    SvaraRadera